Waaslandroute - 11 juli 2010

Aankondigingen van officiele ritten, georganiseerd door de Belgian MX-5 Club vzw

Waaslandroute - 11 juli 2010

Berichtdoor Wim DT » ma jul 12, 2010 8:51 pm

De Waaslandroute 2010 was zonder overdrijven een klasserit :thumbup:

Vertrek vanbij Mazda Waasland Automotive te Beveren met een gratis zeer verzorgd ontbijtbuffet
in een fonkelnieuwe garage. Gratis banden-checkup (profieldiepte) voor elke deelnemende MX-5,
wandelende animatie door een "Michelin-mannetje" en zelfs een stand van Meguiar's poetsproducten voor onze oogappels op 4 wielen, met professionele uitleg en 10 % korting voor de clubleden.

De rit zelf was indrukwekkend, eerst door de haven van Antwerpen, even later door het "spookdorp" Doel en verder 140 km schitterende natuur, natuur en nog eens natuur.

Vlotte wegen die alleen voor onze MX-5'jes bedoeld leken, geen ander verkeer, geen fietsers of wandelaars
en dit alles de ganse dag overgoten met een zalig zomerweertje. Af en toe eens stoppen voor een prachtig uitzicht op de polders en een gezellig terrasje doen, zalig !

Ook de eindlokatie Feestzaal "De Nieuwe Troubadour" te Beveren was een voltreffer : voortreffelijk buffet, daar kon je onmogelijk met honger van tafel gaan.

De roadbook was heel duidelijk en gedetailleerd : ook zeer goed gedaan !

Danny en Lydia, proficiat met jullie schitterende eerste rit, ikzelf heb er enorm van genoten en ik heb de ganse dag van iedereen alleen maar heel positieve reacties gehoord :clap: :clap: :clap:

De foto's spreken voor zich (slideshow via knop bovenaan rechts) : http://s756.photobucket.com/albums/xx20 ... li%202010/

Hopelijk trakteren jullie ons in de toekomst op nog meer van dergelijke ritten :wave:
Wim DT
MX-5 Co-Pilot
MX-5 Co-Pilot

Re: Waaslandroute - 11 juli 2010

Berichtdoor Plette » di jul 13, 2010 5:09 pm

Wim,

bedankt voor deze mooie woorden.
We vonden het zeer fijn om allemaal :P gezichten te zien op de rit.
We werden inderdaad met vele leuke opmerking overspoeld, wat fijn was, daar mijn vrouwtje de dag ervoor bijna niet geslapen heeft van de zenuwen.

We hebben het met plezier gedaan en wie weet komt er nog een vervolg ... ik heb er alvast zin in.

Grtjes
Danny & Lydia
Plette
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Berichtdoor Patg » do jul 15, 2010 8:43 pm

Ik sluit me volledig aan bij het oordeel van Wim.

Hele mooie rit, mooiie streek. Het weer was super, en aangename wegen. Kleine baantjes, maar ook iets vlottere stukken waar we den MX eens konden de sporen geven :D

Goed gedaan Danny en Lydia, proficiat :thumbup: :clap:
Patg
MX-5 Co-Pilot
MX-5 Co-Pilot

Berichtdoor Stephan » vr jul 16, 2010 9:47 am

Hallo,

Bij deze nog enkele foto’s van de prachtige rit:

http://foto.zita.be/9609974138

Proficiat en de groeten,

Stephan
Stephan
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Berichtdoor erdr » za jul 17, 2010 12:16 am

Inderdaad, een hèèl mooie en gevarieerde route! Bravo aan de inrichters :clap:

Als rasechte Beverenaar moet ik beamen dat de uitgekozen routes perfekt beantwoorden aan een typisch Waasland uitzicht!
Leuk om als "newbe" eens alle modellen van de MX-5naast elkaar te kunnen bewonderen, en dit van oud tot nieuw! Meer nog, de variatie is zelfs zodanig groot, mede door individuale personalisatie, dat ieder karretje zijn eigen charme uitstraalt ... :crazy:

Mooie foto's trouwens, Wim!
:thumbup:

Eric D.
erdr
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Berichtdoor erdr » do jul 22, 2010 11:04 pm

Hallo iedereen,

Ok ik heb mijn foto's op het internet gezet...
Ziehier de link:
http://foto.zita.be/9604914144
Groetjes,

Eric
erdr
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Keer terug naar Flanders MX-5 Club