De grote MX 5 ontgoocheling

Alles wat je over de MX-5 kwijt wil en niet in een ander forum past, komt hier...

Re: De grote MX 5 ontgoocheling

Nieuw berichtdoor Pascal » zo maart 07, 2010 9:00 pm

Stuur mij gewoon eens een mailtje,ik wil er eens (kosteloos)naar kijken,heb mijn atelier in Kontich
Some MX5 a day,keeps the doctor away
Pascal
MX-5 Co-Pilot
MX-5 Co-Pilot

Nieuw berichtdoor janneman » ma maart 08, 2010 12:31 pm

STEFANO schreef:Putte mechelen? Als het die garage is... Wegblijven
Ben er eens ooit naar een NC gaan kijken (hoopte een proefrit te scoren)
zat een oude vent op een klapstoel aan de voordeur (ik dacht een debiele opa of zo)
Bleek de verkoper te zijn. Toen ik zei dat ik liefhebber was vd mx5, zei ie 'Je moet koper zijn' - ik overwoog hier al buiten e stappen -

Exact dezelfde ervaringen met Broeckske, zelfs al van toen hij nog op een andere locatie zat (Peulis) en ik nog met een 1st Generation 323 rondtufte.
In dit draadje is het uiteraard off-topic en helpt het onze vriend D.Capotable niet vooruit, maar ik wil graag bevestigen dat je dit adres best met een grote boog kan omzeilen. Kijken op de parking en aan de vitrine kan natuurlijk wel.

In dezelfde omgeving heb je nog volgende Mazda alternatieven waar ik nog geen klachten over gehoord heb:
Garage Vandenbroeck in Baal Tremelo (geen familie van de andere)
Garage Haacht Motors in.....Haacht
1997 BRG Tan leather yeah
janneman
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Nieuw berichtdoor roadrunner » ma maart 08, 2010 6:05 pm

Blijf weg in de garage in PUTTE/BEERZEL , heb er ook slechte ervaringen mee. Als je uit de buurt bent, ik denk dat er een goeie technieker/gargae in de buurt van Mechelen zit. Ergens tussen Mechelen Noord( Battel) en Heffen op de baan naar Willebroek - diverse forumleden kennen die man, is nu neutrale garage maar was vroeger Mazda dealer en nog altijd grote fan van MX-5. Rijdt trouwens onze ritten mee.
Ik denk dat er wel iemand met zijn naam naar boven zal komen als ze dit lezen.
Succes en laat je niet te snel ontmoedigen .. als alles goed meezit is het werkelijk de moeite waard en goed fun bovendien.. volhouden.. :thumbup:
roadrunner
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Nieuw berichtdoor Jemme » ma maart 08, 2010 7:16 pm

roadrunner schreef:ik denk dat er een goeie technieker/gargae in de buurt van Mechelen zit. Ergens tussen Mechelen Noord( Battel) en Heffen op de baan naar Willebroek - diverse forumleden kennen die man, is nu neutrale garage maar was vroeger Mazda dealer en nog altijd grote fan van MX-5. Rijdt trouwens onze ritten mee.
Ik denk dat er wel iemand met zijn naam naar boven zal komen als ze dit lezen.

Beter gekend als 'den Henk'
Jm
My MX-5 is a hybrid, it burns fuel and rubber
Jemme
Site Admin
Site Admin

Nieuw berichtdoor ladymiata » ma maart 08, 2010 7:47 pm

Zeer goede ervaring met De Henk
een aanrader.
gaat u zeker helpen :problem:
ladymiata
MX-5 Co-Pilot
MX-5 Co-Pilot

Nieuw berichtdoor Jemme » vr maart 19, 2010 7:52 pm

D. Capotable schreef:Ik heb eens gekeken op jullie site welke garages de club steunen en daar zit ook Mazda in Leuven ( Korbeek-Lo ) bij. Heeft er iemand ervaringen met deze garage ?

Erg goede ervaringen mee. Als je gaat doe dan Dirk of Mark de groeten van mij :wave:
Jm
My MX-5 is a hybrid, it burns fuel and rubber
Jemme
Site Admin
Site Admin

Nieuw berichtdoor Jo3r1 » di maart 23, 2010 12:47 pm

janneman schreef:
STEFANO schreef:Putte mechelen? Als het die garage is... Wegblijven
Ben er eens ooit naar een NC gaan kijken (hoopte een proefrit te scoren)
zat een oude vent op een klapstoel aan de voordeur (ik dacht een debiele opa of zo)
Bleek de verkoper te zijn. Toen ik zei dat ik liefhebber was vd mx5, zei ie 'Je moet koper zijn' - ik overwoog hier al buiten e stappen -

Exact dezelfde ervaringen met Broeckske, zelfs al van toen hij nog op een andere locatie zat (Peulis) en ik nog met een 1st Generation 323 rondtufte.
In dit draadje is het uiteraard off-topic en helpt het onze vriend D.Capotable niet vooruit, maar ik wil graag bevestigen dat je dit adres best met een grote boog kan omzeilen. Kijken op de parking en aan de vitrine kan natuurlijk wel.

Hmm, dan ben ik toch niet alleen.
Kocht mijn MX eind vorig jaar tweedehands, en ervoor nooit Mazda gehad, dus was nog wat op zoek naar een goede garage (Henk was me hier ook al eens aangeraden, maar het is toch snel een eindje rijden voor me). Hier in Lier is er Deprince, maar die vind ik vrij duur en onvriendelijk. Was dan eens tot Putte gereden, enkel de mechanicien was aanwezig, die overigens wel heel vriendelijk was.
Paar weken later, wil de MX laten keuren, maar aangezien ik er geen platen voor had moest het met Z-platen. Ik maak een afspraak met VDB in Putte, kom op de afgesproken dag keurig op tijd. Zit die debiele opa er ook. Ik vertel hem dat ik die afspraak had voor de keuring, krijg ik heel botweg te horen: "dat gaat niet, ik moet weg nu." Ik wijs hem erop dat ik de afspraak gemaakt heb, alles met de verzekering heb moeten regelen om voor die dag andere platen op de wagen te hebben, speciaal verlof had genomen, enz... Begint hij mij daar al half uit te schelden... :eh:
Onlangs ook eens langsgereden bij Schelkens in Borsbeek, daar was ik best wel tevreden. Had een lastige rammel bij bepaalde toerentallen. Gewoon zonder afspraak binnengereden, 5 minuutjes moeten wachten en ik werd al verdergeholpen. Zijn ze uiteindelijk 20 minuutjes met 2 man aan de wagen bezig geweest, wat gelast, en voor 10 euro was ik er vanaf :)
Jo3r1
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Nieuw berichtdoor postbus24 » wo maart 24, 2010 10:33 am

en, al meer nieuws ?
postbus24
MX-5 Driver
MX-5 Driver

Nieuw berichtdoor ferre » wo aug 11, 2010 7:59 am

even terug on topic.
ik ben net geregistreerd en zoek een MX5 :thumbup: . en laat er nu net in die garage 7 stuks staan waarvan er 2 in de smaak vallen .met ééntje heb ik een korte proefrit gedaan en dat viel zeer goed mee :) .
is het er werkelijk zo erg gesteld met de service :? :? :thumbdown: :thumbdown: en zoek ik ergens anders iets , of valt het er wel mee??. waren er toch zeer vriendelijk .
greetz
ferre
ferre
MX-5 Newbie
MX-5 Newbie

Nieuw berichtdoor STEFANO » wo aug 11, 2010 10:12 am

Laat me de eigenaar beschrijven: "Je moet geen liefhebber zijn, maar een koper"
Als je dus kandidaat koper bent heeft ie wat ie wil. Hij mocht een 10th AE hebben staan met 50000km voor 5000 euro, ik kocht 'm NIET
All a car needs is less weight, less electonics, less airbags and more power.
ECO? MY ASS
STEFANO
MX-5 Racer
MX-5 Racer

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen