STEFANO schreef:Putte mechelen? Als het die garage is... Wegblijven
Ben er eens ooit naar een NC gaan kijken (hoopte een proefrit te scoren)
zat een oude vent op een klapstoel aan de voordeur (ik dacht een debiele opa of zo)
Bleek de verkoper te zijn. Toen ik zei dat ik liefhebber was vd mx5, zei ie 'Je moet koper zijn' - ik overwoog hier al buiten e stappen -

roadrunner schreef:ik denk dat er een goeie technieker/gargae in de buurt van Mechelen zit. Ergens tussen Mechelen Noord( Battel) en Heffen op de baan naar Willebroek - diverse forumleden kennen die man, is nu neutrale garage maar was vroeger Mazda dealer en nog altijd grote fan van MX-5. Rijdt trouwens onze ritten mee.
Ik denk dat er wel iemand met zijn naam naar boven zal komen als ze dit lezen.

D. Capotable schreef:Ik heb eens gekeken op jullie site welke garages de club steunen en daar zit ook Mazda in Leuven ( Korbeek-Lo ) bij. Heeft er iemand ervaringen met deze garage ?

janneman schreef:STEFANO schreef:Putte mechelen? Als het die garage is... Wegblijven
Ben er eens ooit naar een NC gaan kijken (hoopte een proefrit te scoren)
zat een oude vent op een klapstoel aan de voordeur (ik dacht een debiele opa of zo)
Bleek de verkoper te zijn. Toen ik zei dat ik liefhebber was vd mx5, zei ie 'Je moet koper zijn' - ik overwoog hier al buiten e stappen -
Exact dezelfde ervaringen met Broeckske, zelfs al van toen hij nog op een andere locatie zat (Peulis) en ik nog met een 1st Generation 323 rondtufte.
In dit draadje is het uiteraard off-topic en helpt het onze vriend D.Capotable niet vooruit, maar ik wil graag bevestigen dat je dit adres best met een grote boog kan omzeilen. Kijken op de parking en aan de vitrine kan natuurlijk wel.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast