Het projectje ligt natuurlijk niet stil. Zeker nu niet met al die zon de laatste dagen. Detailing is bezig maar ook de jaarlijkse nachtmerrie van de technische keuring.
Voornl de verlaging is een probleem. Ik rij nu op gele konis op hun hoogste stand en Eibach veren. Deze combo is dus te laag voor mijn wagen. Net even gechecked en ik raak aan de uitlaat (2,5" diameter is dus te breed

, aan de braces en aan de frame rails. Even nameten zegt me dat ik zelfs geen 8cm hoogte heb op die plaatsen
Gezien ik af wil van het plaatsen van std veren enkel voor de keuring zoek ik een andere oplossing.... bv.een schroefkit Natuurlijk wel niet goedkoop. De goedkope dingen à la Raceland (200€), Vmaxx (400€) etc krijgen wel geen superslechte kritiek op
clubroadster.net maar toch heb ik schrik dat de huidige rijkwaliteiten verloren gaan gaan.
Dus dan maar naar de grote merken gaan kijken. Weitec blijkt de goedkoopste voor ~700€, gevolgd door Koni à ~900€ maar deze laatste zijn op dit moment moeilijk te vinden na de overname van Koni door H&R.
Merken zoals KW, Bilstein, etc laat ik buiten beschouwing, want meer dan 1000€ vind ik wat veel van het goede.
Iemand nog ideeën? (standaard ophanging/hoogte is geen alternatief btw)