MX-5 parts

Ben je van plan iets in Duitsland of de VS aan te kopen? Misschien kan je de verzendkosten delen...

Re: MX-5 parts

Nieuw berichtdoor Jemme » di feb 16, 2010 2:52 pm

Dat wil wel niet zeggen dat ze jou kaart willen hacken he. Meestal proberen ze de databanken van de kredietkaart bedrijven te hacken. Dat kan in Belgie ook gebeuren en is ook al gebeurt. Feit blijft dat hoe meer je in het buitenland koopt (internet of op vakantie), hoe meer je in verschillende databanken zit en dus de kans groter is dat er iets misgaat.
Dat wil niet zeggen dat er iets mis zal gaan. Meestal haalt Visa de kaarten preventief terug. Is bij mij onlangs ook gebeurt en dat was niet de eerste keer. In al die jaren dat ik Visa gebruik (en ik ben een heavy user in binnen- en buitenland) heb ik nog maar 1x misbruik gehad. Even naar Visa gebeld en via brief mijn 'klacht' verstuurd en alles werd zonder enig probleem rechtgezet.

Dus persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee om mijn kredietkaart online te gebruiken. Al moet ik zeggen dat ik meer en meer PayPal gebruik als tussenpersoon.
Jm
My MX-5 is a hybrid, it burns fuel and rubber
Jemme
Site Admin
Site Admin

Nieuw berichtdoor ladymiata » di feb 23, 2010 12:09 pm

Hoi k heb er goede ervaring mee met mx5parts, al verscheidenemalen iets besteld en nog geen problemen mee gehad.
heb nog ll een bestelling gedaan nl wat een prijsverschil ik was op zoek naar een schaalmodel 1/18 had er een gevonden in Waasland schopping center is daar een miniatuur winkeltje, een nc met stalen dak in het rood 104.5 euro
Bij mx5 parts 35.5 euro zonder verzendings kosten met plus 10.5 euro is 46 euro is een verschil van reken maar uit.
ladymiata
MX-5 Co-Pilot
MX-5 Co-Pilot

Nieuw berichtdoor STEFANO » di feb 23, 2010 10:48 pm

wablieft? 74 euro voor een klapdak NC is zowat de prijs. Ha! Koop dus maar nooit in dwaasland shopping :)
All a car needs is less weight, less electonics, less airbags and more power.
ECO? MY ASS
STEFANO
MX-5 Racer
MX-5 Racer

Nieuw berichtdoor postbus24 » wo aug 25, 2010 3:01 pm

(ff deze draad kapen)
vanaf morgen een week lang 10% korting bij mx5 parts
postbus24
MX-5 Driver
MX-5 Driver

Vorige